Presentasjon :)

Her kan du legge inn tips, gi ris eller ros og stille spørsmål til alt som skjer på Singelnett.no

Presentasjon :)

Innlegg FrøkenAnki79 » Søn Jul 31, 2011 5:01 pm

Siden jeg ikke fant en egen tråd der jeg kunne legge inn en presentasjon av meg selv, så tar jeg sjansen på å gjøre det her under "tips, ris og ros" :) Jeg fant altså ut om dette stedet helt plutselig, og tenkte med en gang, at her må jeg registrere meg! Som singel føler ihvertfall jeg at man blir litt utenfor, ihvertfall hvis flesteparten rundt deg er etablerte, så jeg så på dette som en evt mulighet til å bli kjent med nye mennesker; som jeg kan utveklse erfaringer med osv :) Jeg er ei voksen jente på 32 år, bosatt på Østlandet, et par timers kjøring fra Oslo. Bor i landlige omgivelser sammen med datteren min på 10 år, en hund og en kanin :) Vært singel i to år, mer eller, mindre, men ønsker å etablere meg igjen hvis jeg treffer den rette. Syns det kan være vanskelig å treffe nye mennesker grunnet liten omgangskrets, men jobber litt med den saken :) Hva mer skal man skrive tro? Uansett glad for at jeg fant dette stedet :)
FrøkenAnki79

Gå til Tips, ris og ros

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest