En ide fra Danmark

Drømmer du om å reise eller noe nytt å fylle fritiden med? Her kan du diskutere reiser, ferier, turer og fritidsaktiviteter.

En ide fra Danmark

Innlegg xtine » Fre Mai 11, 2012 11:01 am

Jeg kom over denne arikkelen: http://www.boarding.dk/default.asp?id=3224
Der er en tilsvarende, dansk singelorganisasjon klare for et singlecruise. Med danskebåten (men motsatt vei fra København til Oslo).

Jeg er ny her inne så tigi meg om dette allerede er et tilbud for single i Norge :) Jeg så jo et foruminnlegg her inne som inviterte til et slikt cruise. ...men kanskje man i tillegg kunne kombinert det med våre danske vennes cruise slik at deres tilbaketur var samtidig med vår utreise.

Stena og DFDS har jo allerede allverdens tilbud med jentecruise, gay-cruise, danseband-cruise, spa-cruse osv. osv. Så det burde jo være mulig å få til et samarbeid med et singlecruise. Fordelen for foreningen er jo at dette blir veldig allment tilgjengelig og at det også kan være en fin anledning til å verve nye medlemmer.

Ville bare dele noen tanker og linke til artikkelen. Ha en god dag videre :)
xtine

Re: En ide fra Danmark

Innlegg Maria-73 » Fre Mai 11, 2012 1:30 pm

Dette høres kult ut! Jeg hadde gjerne blitt med! :D
Sist endret av Maria-73 den Fre Mai 11, 2012 3:13 pm, endret 1 gang
Maria-73

Re: En ide fra Danmark

Innlegg Admin » Fre Mai 11, 2012 3:11 pm

Hei Xtine!
Takk for innspillet ditt. Dette høres absolutt ut som en god idé! Vi kommer nok til å drøfte dette nærmere for å se om dette er noe vi kan få til på litt sikt. Kjempeflott at du deler dine gode ideer og tanker. Er det flere der ute som har lyst til å bli med på dette, eller har andre ideer, hører vi gjerne fra dere! :D
Admin

Gå til Fritid og reiser

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest