Hvordan vil dere forføres?

Her kan du diskutere og gi tips om flørt, sex og dating, og kanskje til og med flørte litt?

Hvordan vil dere forføres?

Innlegg Petter » Fre Sep 17, 2010 10:12 am

Jeg har vært singel en stund og jeg har prøvd og feilet en del når det gjelder forførelseskunsten. Nå har jeg lyst til å gi ordet til dere damer; kanskje dere kan fortelle meg hvordan dere liker å bli forført? Liker dere at mannen tar initiativet eller skal han være uoppnåelig? Skal jeg være raus med komplimenter eller blir det litt flaut og pinlig? Jeg har litt blandede erfaringer med det. Tar gjerne i mot tips om noen gode replikker jeg kan bruke hvis jeg ser en dame jeg ønsker å bli bedre kjent med også. Jeg trenger noen nye ideer.... ;)
Petter

Re: Hvordan vil dere forføres?

Innlegg Aurora » Fre Sep 17, 2010 10:13 am

Hei... Vel vel vi jenter er vel like forskjellige som dere menn er. Tror ikke alltid at ordene du sier har så veldig mye å si men heller baktanken bak ordene. Man merker seg slikt, iallefall gjør jeg det. Så tenk på hva du sier og hva din egentlige tanke er. Håper det blir flere innspill på dette temaet..
Aurora

Innlegg Liza » Tir Jan 11, 2011 1:40 pm

Signerer Aurora.Det heter What you see is what you get - men jeg vil også si at det du sender ut er det du får igjen.Så man bør først tenke etter hva man egentlig vil selv.  Er man ute etter å "score" som de sier i Danmark er det jo flere unge herremenn som etter det jeg forstår har skrevet fyldige beskrivelser om det.Personlig er jeg over disse taktikkene og gjennomskuer det - og syns det er fullstendig avtennende.Er man ute etter å bli kjent for å se om det er grunnlag "for noe mer" tror jeg nok de fleste jenter som har passert 25, liksom, foretrekker "nabogutten".  En helt vanlig hyggelig fyr som er grei og real og til å stole på. Hvis han så tar litt vare på seg selv, er oppmerksom mot henne, ikke kjefter på servitøren eller beføler folk han ikke kjenner (særlig andre kvinner :himle:) er mye gjort.Så tror jeg også jenter som dette liker at han tør å være litt ærlig på at "jeg liker deg, jeg har lyst til å bli kjent med deg" istedetfor å leke gjetteleken. Og verken leker hard to get eller nærmer seg desperasjon.Jeg ser ikke helt bort fra at menn liker det samme hos kvinner......
Liza

Innlegg Lempicka86 » Søn Jun 12, 2011 4:38 pm

Altså, kommer det flere kommentarer/komplimenter/sjekkereplikker om masse forskjellig som det lyser igjennom at han har pugget så er det MYE bedre at han gir faen!!

så mitt tips er å ta slikt på sparke, ikke si for mye, men kommenter gjerne småting som du virkelig liker eller setter pris på! :D
Se feks etter småting, hvor pent hun er sminket, fint kjede/smykke, kule sko... vis at du ser henne...

Jeg liker ihvertfall at han tørr å ta inisjativet, ikke det at jeg ikke kan gjøre det, men jeg trenger isåfall litt respons underveis :-) FLørt mye, og fokuser kun på ei når du først begynner å flørte... :D
Mvh Lempicka
Lempicka86

Innlegg glajenta66 » Man Jun 13, 2011 12:01 am

Hard to get fungerer ikke for meg, da gidder jeg ikke bruke energi på det... Liker veldig godt at menn tar initiativ. For min del kan det veldig godt starte med at han SER på meg, såpass at jeg ikke kan unngå å legge merke til det... et smile, et nikk, en liten skål fra der man står - før man går bort å sier hei. Det bygger opp en spenning og en forventning. Fullstendig avtenning for meg - og mange med meg, er når menn er for fulle. Da ber jeg de faktisk pent om å gå videre... Er du ute etter ei å bli kjent med, seriøst - bør du ikke be på nachspiel, men gi fra deg ditt mobilnummer.. Er du bare ute på gøy, kan det være like greitt å gi beskjed om det med det samme, sånn at man vet at man er på samme bølgelengde.
Jeg vil gjerne forføres, men er ute etter å finne mr.Right, og er ferdig med å bli med hjem første kveld for maaaange år siden. Tror mange jenter/damer/kvinner setter ekstra pris på de mennene som tar seg tid til å bli kjent før man evt. går til neste steg...
Undervurder aldri en gentlemans virkning på hunkjønnet... det er noe jeg virkelig savner blandt norske menn.
glajenta66

Innlegg Jonas » Man Apr 23, 2012 2:57 am

glajenta66 skrev:Undervurder aldri en gentlemans virkning på hunkjønnet... det er noe jeg virkelig savner blandt norske menn.

Det er interessant. Som et av utspillene ovenfor sier, så er dere damer veldig forskjellige - i likhet med oss menn. Dette har jeg inntrykk av også gjelder når det kommer til deres syn på såkalt gentleman-oppførsel. Noen sier "ja takk, veldig gjerne", mens andre er tydelige på "dropp det, vær avslappet og vær deg selv" og synes bare det blir corny når en halvkeitete norsk mann skal "spille" dannet. Men la oss nå gå ut fra at dette er viktig for mange av dere. Hva ønsker dere å se/høre/oppleve på dette området når dere er sammen med en mann? Er det den klassiske døråpner-gesten som gjelder? Eller at vi betaler regningen? Eller den ridderlige legge-jakka-over-sølepytten for dere? ;-) Eller kanskje noe så enkelt som å vie dere tilstrekkelig oppmerksomhet? (Sa jeg enkelt..) Gi gjerne noen eksempler på hva dere ønsker når dere ser for dere en gentleman.

Selv er jeg rimelig overbevist om at det i veldig mange sammenhenger holder at mannen er hyggelig og normalt høflig, dvs på en avslappet måte. Utover dette er det vel personligheten som først og fremst betyr noe i forhold til om han vekker noe i kvinnen. Tillærte fakter og gester kan sikkert imponere hvis man klarer å være avslappet, men vil dere ikke heller ha "naturlig oppmerksomhet"? En liten kommentar som går på utseendet...et vennlig smil...oppriktige spørsmål...opplevelsen av å være i hans fokus? (Litt ledende spørsmål dette, kanskje.)
Naturlighet fremfor innstudert oppførsel, er vel det jeg prøver å si.
Jonas

Innlegg Tussilago Farfara » Søn Mai 27, 2012 11:05 am

Hadde "smeltet fullstendig" om en mann hadde lagt jakka si over sølepytten! Men: Hvor treffer man en intelligent, snill og jovial mann? Siden jeg ikke tør å "legge meg" på forskjellige nettdate sider? (skummelt å logge seg inn her også :oops: )Jobber på en liten arbeidplass, har hobby som er kvinnedominert.
Ville likt at mannen sa hyggelige ting om mine væremåte og tanker. Om en får mange komplimenter for utseendet, undrer jeg... Naturlighet er nok stikkordet! Noen få komplimenter er jo topp, men mange blir påtatt/feil! Vil forføres for personen jeg er, så får det utvendige være bonus :D Likhet:Nei Likeverd: JA! Men jakka må ofres av mannen :idea:
Tussilago Farfara

Innlegg Lier » Fre Jun 01, 2012 2:35 pm

Jeg liker det når en jenta er fenimine. :D
Da har hun vunnet halv parten.. ;)
Lier

Innlegg masaether » Tor Jun 14, 2012 7:50 pm

Må nok si meg enig med de som liker den ærlige typen. Den gutten/mannen som kommer bort og introduserer seg og spør hva jeg heter, for deretter å spørre om vi skal ta en drink/øl sammen, er den som får oppmerksomhet.

De som spiller hard to get, gidder ikke kvinner over 25 å bruke tid på ;) Begge burde være ærlige i forhold til hva de er ute etter akkurat den kvelden.
Gentlemen går aldri av moten for min del. Trenger ikke ta regninga, men åpne dører, dra ut stoler, utvise normal folkeskikk ute blant folk og ikke drikke for mye er absolutt pluss i boka. Prøv gjerne å kle dere litt stilig også, ikke kjør hullete jeans og crocs ;)
masaether

Gå til Flørt, sex og dating

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest