Hvem er aktive brukere av dette forumet?

Hverdagen som singel er ikke alltid like enkel, men den kan også være strålende. Her kan du diskutere hva som helst knyttet til din single hverdag!

Hvem er aktive brukere av dette forumet?

Innlegg Jonas » Man Apr 09, 2012 3:35 am

Hepp! Jeg leste nettopp en sak i en nettavis om singles kår i samfunnet etc., og via et par linker så havnet jeg her og registrerte meg. Morsomt og spennende. Eller? For det ser ikke ut til å være så stor aktivitet på forumet. Mest innlegg fra 2010 kan det se ut som..kanskje forumet ble etablert da.

Tror jammen jeg skal utføre en liten undersøkelse som - forhåpentligvis - vil indikere om det fortsatt er noe liv her. Min anmodning blir da: Du som leser dette, skriv noe under her som viser at du har vært på forumet (og bl.a. lest dette). Hva som helst..."Hei" f.eks. Håper innleggene bare ramler inn. La oss se etter en 14 dagers tid om det har vært litt trafikk. (Oi, dette bare blir spennende! ;))

(PS: Hvorfor? Bare kjekt å vite om man snakker til veggen før man evt skriver her. Det gjelder vel flere.)
Jonas

Re: Hvem er aktive brukere av dette forumet?

Innlegg margrethe » Tir Apr 10, 2012 9:51 pm

Hei.
Tenkte jeg ville svare på din anmodning, måtte opprette bruker for å kunne gjøre det:-)
Første gang jeg er her, og er også spent på responsen.
margrethe

Innlegg cath » Søn Apr 15, 2012 5:32 pm

Jeg er fersk "bruker" av forumet. Men, som deg, stusset jeg over at det var langt mellom innlegg/forespørsler. Om det er til hjelp: jeg sjekker innom av og til - og skulle gjerne se stor aktivitet.
cath

Innlegg Jonas » Man Apr 23, 2012 2:14 am

Nå må vi ikke snakke i munnen på hverandre, dere! :D

Jaja, ikke allverdens trafikk altså, men fint med dere to som tok dere bryet med å skrive noe. Tråden har ellers 150 views, ser jeg, og det er da kommet et par nye innlegg også i andre tråder, så det betyr jo at det er folk her inne.
Jonas

Innlegg Nestor » Lør Mai 05, 2012 8:37 pm

Trist at over 200 leser, men nesten ingen gidder å skrive hei engang.
Nestor

Innlegg blåklokke » Ons Mai 09, 2012 6:31 pm

Hei dere
Jeg har vært medlem her ca. et år, og har også reagert på liten aktivitet i forumet. Bra at noen starter. Kanskje kommer det flere etter hvert...
blåklokke

Innlegg Tussilago Farfara » Søn Mai 27, 2012 11:15 am

Hei.
Ny her i dag! :-) Ser det er liten aktivitet, men blir vel hva vi gjør det til :)
Tussilago Farfara

Innlegg rikle » Man Mai 28, 2012 12:57 am

Er også ny her, og har ikke rukket å orientere meg i heletatt enda. Håper da virkelig det er aktivitet på forumet! :?
rikle

Innlegg ermegjeg » Man Mai 28, 2012 2:30 pm

heeeeeei :)

registrerte meg nettopp, for sist jeg tittet innom dette nettstedet ,singelsammen og singelnett.. så det ut for vere liten trafikk.

spennende å følge med om det blir litt trafikk, og litt info å finne om forskjelig.

kanskje skal melde meg inn, å delta på turer, møte nye mennesker og kan hende får noen gode vennskap og :)

ha en fin dag :)
ermegjeg

Innlegg Lier » Fre Jun 01, 2012 3:46 pm

Det ser ut som vi er ikke med så mange her....så let's party :lol:
Lier

Neste

Gå til Singel hverdag

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest